شاید بخوانی‌ام

آخرین مطالب

  • ۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۰ هدف

حالا که رفته‌ای

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

حالا که رفته‌ای، پشت سرت را هم نگاه مکن! بگذار با شادی‌ات دلخوش باشم. پشت سر نگاه‌کردن، یعنی تو هم از رفتنت پشیمانی و این بیشتر مرا آتش خواهد زد.




۹۴/۱۲/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
سیدمهدی طباطبایی (یاسین)

نظرات  (۳)

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۹ سیدمهدی طباطبایی (یاسین)

پاسخ به برخی دوستان:


ف.خ:

باید متن‌های بیشتری از شما بخوانم تا بتوانم نظر قطعی بدهم.

ش.ن:

هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که من بویی از عشق نبرده‌ام. عشق بوییدنی نیست؛ آن را در گل ما سرشته‌اند.

ز.جم:

توفیق من بود که چند مدت در خدمت شما بودم. همیشه قدردان لطف دانشجویانم بوده‌ام. برقرار باشید.

آرزو.خ:

بهتر است دیداری حضوری با هم داشته باشیم. من از شنبه تا چهارشنبه دانشگاه هستم.

پریسا.گ:

آیندة شاعری شما بسیار روشن است به‌شرطی که قدر خود و استعدادتان را بدانید. در فیس‌بوک و تلگرام هم فعالیت‌هایی دارم. امیدوارم کانالی هم برای ارتباط بیشتر با دوستان فارغ‌التحصیل ایجاد کنم. موفق باشید.


س.م.ط

 

سلام استاد گرامی
سال نو بر شما مبارک.
از خداوند برایتان سعادت و سلامت و شادی و همه ی خوبی ها را خواستارم.
پاسخ:
سلام خانم صدوقی
امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشید و به تمام آرزوهای‌تان دست یابید.
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۶ پریسا گلی نیا
سلام استاد.
سال نو شاد و مبارک..
امیدوارم سال جدید براتون پر از اتفاقات خوب و موفقیت و سربلندی و سلامتی باشه .
پیروز باشید.
پاسخ:
سلام خانم گلی‌نیا
سپاسگزارم.
ان‌شاءالله شادترین لحظه‌ها را در سال جدید تجربه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی