شاید بخوانی‌ام

آخرین مطالب

  • ۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۰ هدف

قدری حواسش پرت شد

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

                                                                 

می‌خواستم باشی، فقط می‌خواستم باشی
در قامت لبخند، یا در شکل «ای‌کاش»ی


ای آسمان! عاشق‌شدن کار زمینی‌هاست
باید دلت ابری شود تا مثل ما باشی


بی‌عشق، زیبایی عذابِ بی‌سرانجامی است
تلخ است گل باشی، ولی در طرح یک کاشی


دور از تو ـ هر جایی که باشد ـ خیسِ باران است
گنجشککِ بی‌خانمانِ حوض نقاشی


پروانه خواهد ‌شد دلِ در خود گرفتارم
گر لحظه‌ای این پیله را از هم فرو‌پاشی

***

می‌خواست قربانت شود، اما اسیرت شد
قدری حواسش پرت شد این «مرد احساسی»


۹۴/۱۰/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
سیدمهدی طباطبایی (یاسین)

نظرات  (۹)

سلام بر استاد
وبلاگ جدیدتان مبارک
پاسخ:
سلام خانم رفیعی
از ینگه‌دنیا چه خبر؟

سلام  استاد عزیز
تولدتون رو تبریک میگم... 
@
 ا
سلامت و شاد و برقرار باشید. :)
پاسخ:
سلام خانم صدوقی
سپاسگزارم. آرزومند توفیق‌تان هستم.

۱۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۵ سید احمد برقعی
از روز اول "آبجی" کردم صدایت من
کردی تو هم روزی صدایم: "آی داداشی...
شاید هوای دست هایم سرد باشد
اما در این سرما چه خوب است آتشی... آشی...!"

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۷ فاطمه شاملو

سلام استاد عزیز

مثل همیشه شعرتون عالیه و باز هم بگم خیلی خوشحالم که برگشتید

فقط این مرد احساسی رو میتونیم بهش بگیم موتیو یا موتیف؟؟؟

پاسخ:
سلام خانم شاملو
دلگرم به نفسِ حق دوستانی چون شما هستیم.
موتیو/موتیف با هر دو نگارش آمده است.

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۳ پریسا گلی نیا
سلام استاد بزرگوار و مهربانم.
منزل نو مبارک.
مثل همیشه خوبید و بی نظیر.
شاید باشید و سلامت .
پاسخ:
سلام خانم گلی‌نیا
مدت‌هاست از شما بی‌خبرم. امیدوارم در زندگی و درس‌تان ـ مثل گذشته ـ موفق باشید.
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۵ همچنان همان هدهد

سلام استاد منزل نو مبارک حالتون خوبه؟ واقعا شرمنده هستم بابت کم معرفتی هام خیلی دوست دارم یه مرخصی بگیرم و بیام دست بوستون اما نمیدن....

خودتون شرایطمو بهتر میدونید امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید در اولین فرصت خدمتون خواهم بود به شرط حیات

پاسخ:
سلام جناب حق‌خواه
امیدوارم این دوران هم خیلی زود به پایان برسد و گام در مرحله‌ی بعدی زندگی‌تان بگذارید.
بی عشق زیبایی عذاب بی سرانجامی است
تلخ است گل باشی ولی در طرح یک کاشی
دور از تو-هرجایی که باشد-خیس باران است 
گنجشکک بی خانمان حوض نقاشی

فوووووووق العاااااده بود استاد.
سلام استاد،
مثل همیشه عالی...🌹🌹🌹
پاسخ:
سلام خانم شمس
سلام استاد ارادتمندیم
تازه این وبلاگتون را پیدا کردم.دلم تنگ شده واسه تون ان شاء الله میام پیشتون دعا بفرمایید که سخت محتاج نفس حق شما هستم.یاعلی
پاسخ:
سلام جناب شالچیان
مشتاق دیدارتان هستم. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی